Simulátor Každý odpal se odehrává v simulátoru, počínaje první ránou z týčka na odpališti, přes údery železem až po patování, jakmile je dosaženo greenu (jamkoviště). Systém sledování dráhy míčku umožňuje golfistům odehrát údery z libovolného místa v simulátoru. Výsledkem je, že simulátor Full Swing simuluje oblasti mírného i silného roughu (neupravené travnaté plochy kolem fairwaye) a bankrů (písečných překážek), aby byla hra ještě náročnější. Veškeré složky letu míčku jsou sledovány prostřednictvím zabudovaných systémů infračerveného záření, včetně úhlu letu, rychlosti a rotace míčku. Tyto údaje jsou pak okamžitě zobrazeny na nárazovém/promítacím plátnu. V okamžiku nárazu míčku do plátna přebírá kontrolu počítacem generovaný obraz míčku, letícího po fairwayi v přípravě na další úder. Software uživatele informuje kde se míček nachází, jaká je jeho vzdálenost ke greenu, kam směřují a jaké jsou větrné podmínky. Nejvyspělejší software umožňuje kompletní nastavení hry na objednávku, včetně podmínek na hřišti, povětrnostních podmínek, možnost volby údajů zobrazovaných na obrazovce a četných herních způsobů, včetně formátů Best Ball (hra o nejlepší míč – jeden hráč hraje proti lepšímu míči dvou hráčů nebo nejlepšímu míči tří hráčů), skins (hra, v níž je hráč s nejnižším skóre na jamce finančně ohodnocen – pokud hráči zahrají stejný výsledek odměna se přenáší na další jamku; celkovým vítězem se stává hráč, který posbíral nejvíce odměn), scramble (týmová soutěž, v níž členové družstva zahrají každý svůj míč, vyberou nejvýhodněji postavený a z jeho pozice opět hrají každý svůj míč) a strokeplay (formát hry, kdy se počítá každý úder a kdo jich má nejméně na konci hry, je vítěz). Systém Full Swing Golf je tak přesný, že hrát na něm je jako hrát na skutečném hřišti. Hooks (hůk – rána, která se silně stáčí zprava doleva), slices (šlajs – rána, která se silně stáčí zleva doprava), topspin (obvykle krátká rána, kdy míček po úderu do horní č ásti získá rotaci a po dopadu se rozeběhne dopředu) a backspin (rána, kdy míček získá při úderu zpětnou rotaci) jsou vždy načteny bezchybně. Udeřte míček záměrně ve spodní části, abyste se vyhnuli větru při hře na St.Andrews a vaše rána se přesně tak zachová i na plátně. Pochopitelně, systém načítá také ty špatné rány, které činí golfovou hru tak frustrující a zábavnou! |